Isnin, 17 Januari 2011

aku ilang hp...

Hari ni aku agak bengong skit sebab kehilangan khazanah yang aku sayang walaupun dah buruk dan patut ditukar, tapi sebab nak tukar tu x best langsung.... Aku datang kerja dengan separuh hati, fist class aku batalkan dengan selamba, 2nd class aku pn x tau ape aku merepek sepanjang sejam tuh.... Dah masuk petang baru ok skit walaupun hakikat masih mengharap oarng ang jumpa tu tlg la hubungi aku....aku perlukan sgt dan aku sanggup bayar for my own phone... Orang kata dah patah ke, dah penuh calar ke aku pedulik hapa sebab harta aku gak tu.... Aku tak kesah kalau orang yang jumpa tu nak habiskan kredit aku ke, buat la asalkan dipulangkan....aku tak leh nak harap lebih...kalau nak jual takde harga da tu sebab selain dari skrin calar, casing pn dah terbarai.... keypad pandai stuck at anytime lagi....senang kata patut dari 2 tahun lepas lagi status wajib tukar tuh da ada, tapi sebab ada agenda lain, maka aku pendam kan jek..dan dipertengahan bulan, disaat ak tgh menyimpan kaw-kaw ni plak bende ni jadi...mmg tensen aku dibuatnye...semoga aku diberi kesabarandan ketabahan......................

1 ulasan:

  1. sabar...ada hikmahnya...kita yang tak nampak or belum nampak...sabar ye.

    BalasPadam