Jumaat, 21 Januari 2011

Dugaan lagi...

Salam...
Nampaknya dugaan aku minggu ni x selesai lagi....Tiub tayar moto bleh pecah plak... Mujur la bocor kat head jek so angin tu slow jek kuarnye... Credit to Wan Malim sebab membenarkan aku pinjam pam angin untuk menampung sebelum sampai bengkel.... Nak tukar tubeless, skang ni mmg bajet da lari sgt so kene tggu gaji mggu depan la nampaknye..... Petang ni aku akan meneruskan kembara untuk kembali ke negeri kelahiranku.... Semoga agenda hari ini dipermudahkan....

Dan  aku pn baru jek dapat pertambahan jadual... Ada satu lagi kelas dipertanggungjawapkan kat aku..so makin busy la nampaknye.... Tapi takpe la, ni sebab my colleague ada skit complication ngan her pregnancy...Just wishing that she could take and bear with it.... Sebab aku tak dan takkan mengandung, so i could never imagine how the feeling, it just that i really hope her and her baby's safety.... You an do it Deqna.....come on babeh.....hahahahahaha

Jap lagi nak merempit....Harapnye semua selamat dan selamat juga tiba ke destinasi.....aminnnnnn......

2 ulasan: