Rabu, 10 November 2010

agaknye ni la yang aku rasa sekarang..

Nampaknya hari ni karakter Peanuts ni kene plak dengan situasi aku...cume xdele aku berhajat nak lunch ngan mane2 red-haired girl...Since aku kat Malaysia, kalau ada red-haired girl tuh mesti rambut berkarat... hahahahaha.... yg first part tu mmg sgt2 kene ngan aku... Sebab, mmg aku selalu wat pape pn sorg...bukan setakat lunch, breakfast & dinner pn mcm tu...jgn tanya kenapa, maybe sebab aku suke situasi mcm tu kot...  Aku boleh buat ape aku nak, makan ape aku suke.... Paling penting ekpress... Xbest sgt2 kalau kene menunggu sejam untuk dapatkan order... Pastu pasal aku selambe je bab2 makan ni asal harga reasonable...kalau mahal mmg sory la... Sebagai lelaki bujang, aku kene saving utk masa depan, so kirenye tight budget la....hahahaha... Kalau aku boros, mmg da lame aku sebat CBR...da lama berhajat ni... dan hari2 gak aku ikut member aku makan bersama rakan2..tapi sebab nak elak kene gelak aku makan simple sgt, so sorg2 la jawapnye.... Mane tahan hari2 kene gelak... so kirenye prevention measure taken seriously la tu....hahahahaha...

Papepn, aku mmg pengikut katun kat atas tuh... Sebabnye??? sebab situasi sengal yg membawa keceriaan dan kadangkala tepat kat batang idong sendirik.....hahahaha... satu lagi katun yg best dilayan sebab hari2 update adalah Big Nate.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan